هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما)

۰۵ مهر ۱۴۰۲

هشتمین نمایشگاه ایران فارما 
 
نمایشگاه ایران فارما باهدف برگزاری هرساله توسط گروه‌های صنایع دارویی از سال 1393 فعالیت خود را شروع کرده است. هرساله تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه افزایش‌یافته و توانسته در سطح بین‌المللی نیز فعالیت خود را گسترش دهد. نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما از سال 93 تا کنون توانسته بیش از 40 کشور دنیا را به خود جذب کند.
آیین گشایش و افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما «دارو و صنایع وابسته» امروز، چهارشنبه ۵ مهرماه در سالن شبستان مصلی بزرگ تهران با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران سازمان غذا و دارو برگزار شد.
در این آیین در حضور وزیر بهداشت، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل، مدیران سازمان غذا و دارو و جمعی از مدیران دارویی کشور از پوستر نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما رونمایی و از تعدادی شرکت های دارویی نیز تقدیر کردند.
در این دوره از نمایشگاه که ۴۲۷ شرکت داخلی و ۲۸۲ شرکت خارجی از ۳۳ کشور مشارکت داشته و۲۶ دانشکده داروسازی، ۷۵ انجمن علمی و صنفی، ۴۶ رویداد جانبی و ۱۰۵ استاد و سخنران در این رویداد بین المللی حضور بهم رساندند.
شرکت پکصا در سالن B1 افتخار میزبانی از میهمانان صنعت دارویی را داشت. میکرونایزر (جت میل) دارویی پکصا در این نمایشگاه به نمایش درآمد. میکرونایزر تجهیزی نوین، برای خردایش مواد خشک بدون ایجاد هر گونه آلودگی است. این ویژگی منجر به کارآیی مجموعه در تولید فرآورده‌های دارویی می شود؛ چراکه دانه بندی و ویژگی های محصول خروجی کاملاً با الزامات دارویی هم خوانی دارد. آسیاب جت میل متقابل، صرف نظر از سختی مواد، توانایی دستیابی به اندازه ذرات 5 تا 200 میکرون را دارد.
 
 
     

     

     

     

     
 
در هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما چه گذشت ...